torsdag, september 01, 2005

dålig dag

Har haft en rätt pissig dag.
Känns skönt att det är sista kvällen på jobbet den här veckan. Imorgon är jag ledig och ska göra stordåd. Det är i alla fall vad jag sitter och tänker nu när klockan snart ska slå 23:00. Måla det där vita på garaget, det ska jag göra, om inte imorgon så i helgen. Klippa och rensa häcken. Rensa och fixa i rabatten.Har haft svårt att fixa tid med den här upptagna elektriker, men imorgon skulle han komma förbi. Måste ju vara klar till dess. Alltså med mig själv, för sen är det afterwork för min och tyskans del.


Här är något att lyssna på när man är lite nere... funkar varje gång.

1 Comments:

Blogger Mari said...

Åh, jag vill också vara med på after work. Lånade tre kronor till en Ramlösa av Mackan ... alltid något så här i fredagkvälls-jobbartider. Ät för mig med.

16:57  

Skicka en kommentar

<< Home