måndag, augusti 29, 2005

en timme kvar till CSI - hemma hos mig. OK?

Slutar snart. Jiipi.
Efter att jag stått nästan en timme ute på motorstadion i häll-regn så skiner solen fram lagom tills jag sätter mig i bilen. Jackan som jag tidigare trodde var regntät visade sig läcka både här och där. Tur att man kunde sitta en stund på tidningen och torka.

Förstår inte varför man envisas med att spela fotboll på hösten.
Ett helvete att fota. Försökte förklara för Persa, reportern, att det inte går att använda convertern och bla bla bla för att det är så mörkt, och skulle de stå stilla bla bla bla skulle vara en annan sak. Men vem bryr sig – egentligen. Bilderna blir kassa.
Hatar att fota fotboll. Ja ännu mera när det är mörkt


När jag kommer hem är det inspelningen av CSI som hägrar.
Jag är så kär, så kär så kär i min inspelningbara DVD. Måste vara guds gåva till skiftarbetaren. Jag har alltid ngt att se när jag kommer hem. Slipper i alla fall hyra massa film för att kunna sova. Bra för mig – sämre för de som hyr ut.