tisdag, augusti 30, 2005

knark i min gräsmatta

Varför uppfinner ingen gräs som inte växer.
För allas trevnad.
Min gräsmatta börjar snart bli en sanitär angelägenhet för mina grannar. Kanske "buset" tror att vi är bortresta. Måste hända ngt på den här fronten rätt så snart. Men puhu... orka.

Det finns ju så mycket annat man bara måset göra. Har gjort det i flera timmar idag. Med närmare eftertanke är jag osäkar på vad det var. Men jag befann mig på stan med David, köpte nån tröjja och drack kaffe med Tesa. Hmm vart tog dagen vägen?
Nu sitter jag på tidningen igen. Fotboll ikväll igen skulle jag gissa. Eller hockey kanske det var. Alltid intresant med säsongens första match, spännande att se om man kommer ihåg hur man gör. Massor med nya spelare att lära sig. Hoppas det är Micke som ska skriva. Han är så bra på att ge tips vad man ska göra. /saken

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

vad skönt att det var det gröna grästet du talade om. När du likså klipper, kan du inte svänga förbi oss också?

07:01  

Skicka en kommentar

<< Home