måndag, augusti 29, 2005

snabbspolning - en helt klart dålig ide

kom hit 15:43
Blev sen. Jobbar kväll. Innan jag kom hit försökte jag optimistse, dvs snabbspola "En långvarig förlovning". Det måste vara något av det värsta jag gjort. Han inte se slutet, och nu sitter jag och är sur för att jag såg den över huvud taget. Skulle ha sparat mig... jo jag skulle ha gjort det.

Om kvällen. Jag vet inte om jag ska säga urk eller inte. Cross-jobb samt fotboll. Puhu. Tur jag tog med mig ett par varmare skor, och ja, självklart ett regnställ. När jag gör det regnar det aldrig =)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

ciao sannisen! Jag vill ha lite experråd av dig, ska framkalla en massa kort på proprint.se. Jag ska välja till en vit ram runt bilden, men vad är snyggast - blank eller matt yta? I trust you... /isafisa

20:40  
Blogger saken said...

Hmm... Det är ju svårt att säga generelt vad du tycker är finare. Själv kör jag både vit ram och matt papper. Har aldrig provat proprint. Brukar beställa via proffskopia. Fast propring är säker precis lika bra.

21:48  
Anonymous Anonym said...

Då kör jag på matt papper, var lite inne på det :-) Förresten, har aldrig beställt från proprint tidigare, men dom hade vunnit en massa priser för bra kvalla + att dom var mkt billigare än proffskopia. Ett tips bara :)

11:34  

Skicka en kommentar

<< Home