onsdag, augusti 31, 2005

klippt, klappat & klart?

Gräset är klippt. Fast när det är så där högt, blir det ju små högar att kratta. Orkar inte. Tusan. Jag orkar ju ingenting. Sitter svettig och pustar ut, framför datorn. Dricker kaffe. Känner att inget av det här hänger ihop. Svett, dator & kaffe.

Går lite dåligt med Rapport Från Piteå, för min del i alla fall. Känner mig kluven. Vart ska jag skriva vad? Men det löser sig kanske.


Igår blev det en sväng på stan.
"Tyskan" fick sina klackiga klackeskor klackade, och efter att ha samtalat lite med skomakaren, så borde jag nog puttra dit med lite skor jag med. Lika bra att fixa dom medans man inte går på spiken (det där var inte menat som ett hån).

I eftermiddag kommer det hit en elektriker för att kolla in alla mina projekt. Puhu. Jag hoppas verkligen att han vill göra jobbet. Vet inte vad jag ska ta mig till annars.

puhu.
dags att göra sig i ordning för jobbet.