måndag, oktober 31, 2005

sova bör man - annars dör man

Har lyckats med en sova-som-bara-sanna-kan extrem sussning. Var inte så länge sen jag makade mig ur sängen. Jag tror att jag skulle kunna sova hur länge som helst. Men det började bli så där kvalmigt varm i sovrummet att det inte gick att andas. Är mycket bättre när någon håller på släpper in friskluft.

Wille Crafoord igår – VÄRLDSKLASS. Helt underbar underhållning. Var längesedan jag njöt så. Har du inte laddat ner låtarna på hans hemsida. GÖR DET NU!

Nu kokar jag ris till kvällens middag på tidningen. Snart blir det lunch. ”Omelett med allt möjligt” tror jag. Orkar inte anstränga mig.

Idag, eller imorgon ska man lämna in taxeringsmojjen på sitt hus. Puhu. Är ju rädd för papper av det slaget.

1 Comments:

Blogger Maria said...

ojoj, taxeringsmojen för huset, later jobbigt, men jag vet bättre än sa! Jag har ju faktiskt läst beskattningsrätt, det har Linnet ocksa, sa om du har nagra fragor, fraga henne! :)

16:17  

Skicka en kommentar

<< Home