fredag, oktober 14, 2005

Arlanda - Sky City

Vi sitter och är på väg till utrikesterminalen. Det största dramat hittils är att Jannes taxi passerade Rosvik istället för att ta den genaste vägen direkt till Kallax. Han påpekar även att kaffet på planet smakade rävgift. Janne steg självklart upp i god tid.

Själv lubbade jag ur sängen vid 04:15 efter vissa påtryckningar. Måste säga mången tack för det.

Här i Stockholm är det rätt så murrigt väder. Sitter vid de stora panoramafönstrena och skriver, Janne står och tittar ut. Han förstår inte det här med bloggen. Men ja, innan resan är slut ska hon nog fatta.

Vet inte hur jag ska lösa det här med bilder under redan. Men det ska nog gå på ngt sätt. Ska göra mitt bästa.
Nästa stopp Hamburg. Ja, det är rätt snart. 13:00 ska vi träffa vårt första intervjuoffer.

tji tjing till nästa gång.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag skulle inte kalla dig dålig (apropå passet eller dina morgonvanor). Jag skulle kalla dig cool!! Och hälsa Janne att om han nån gång vill uppnå cool-status måste han lära sig att uppskatta bloggens underbara värld.
Ha're gött!

15:22  

Skicka en kommentar

<< Home