måndag, oktober 24, 2005

snart hemma, 10 dagar senare

Längtar efter "underbar". Längtar att att ligga i sängen och bara vara. När ljuset strilar in genom persiennen och man kan vara tyst utan att det känns konstigt.
Längtar efter att vara hemma. Lyssna på den där skivan tillsammans. Höra katten, eller katterna springa omkring och leka med varandra.
Dricka the och ligga i soffan. Prata om allt mellan himmel och jord.

Ska bli skönt att bara dammsuga undan och fixa mat till kylen. Torka bort det värsta tio dagars dammet och sen bara njuta.

När jag kommer hem ska jag blogga för fullt. Lägga in alla roliga bildern som jag tagit. Om det inte känns för oaktuellt. Måste känna efter först.

Saknar er alla.
kramar

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skynda dig hem. Jag körde förbi ditt hus för någon dag sedan och såg att det lyste på nedervåningen. Det måste ha varit nån tjuv därinne. De verkar ha stulit alla dina gardiner!

20:44  
Blogger saken said...

ha ha ha du är för rolig David.
Nu är jag i alla fall hemma. Säg till när vi ska luncha

08:52  

Skicka en kommentar

<< Home