lördag, oktober 29, 2005

Jag har på något sätt, över natt, blivit praktisk

Om jag festar ikväll kommer jag ju inte att kunna få allt det där som jag har tänkt gjort.

Tvätta kanske tre maskiner, hänga upp gardinerna i sovrummet efter det att jag kortat av dem, städa, diska, byta soffklädsel efter en lite ”drellolycka” och mycket mycket mera.

Går jag på fest ikväll så blir jag tämligen upptaget från 5 idag (ja, man måste fixa outfit, fixa mat, fixa tjusts till förfesten och fixa fixa fixa) till säker kl 13 imorgon då man börjar piggna till. Sen är det hockey kl 16, en obligatoriskt pizza på knivskärarhaket och sedan är det ju Wille på kvällen. Komplicerat.
Sen är det måndag – och då ska man jobba. Puhu.

Vad håller jag på med!?
Ring till mig och säg att jag måste med på festen, annars kan det gå illa.