söndag, november 06, 2005

”två dagars”

Är precis hemkommen från en kväll på 1906. Kul? Jag vet inte? Man kommer dit, surrar med lite folk, och ops, helt plöstsligt så stänger dom, och man måste gå hem. Sur-Atini har helt plötsligt blivit "kinkig" med åldergränserna, att prova gå upp var inte att tala om.
Känner mig rätt städad. Alla andra i sällskapet surrade om efterfest hemma hos Mackan. Men jag orkar inte. Orkade inte ens trycka en burgare med resten på Max. Funderar så här i efterhand som det är något fel på mig, rent fysiskt fel. Bangar mera alkohol och burgare. Konstigt.

För er som tror att jag är i god form.
Det är fortfarande osett om det kommer några sänkläder i sängen eller om Saken slocknar på soffan. Finnt säkert någon gamla dålig film som man kan se på. Vist, kläderna ligger i den sedvänliga hägen på toan. Men sminket, ska det komma av eller inte. Det som lever imorgon får se.

Har inga bilder från kvällens fest, den kantades för övrigt av en fin tre rätters middag.
Igår handlade det mera om drinkar. ”Älsklingen” är bortrest och bilderna handlar om att bräcka hans tillvaro i Thailand. Ja, sådär i fyllan tror man ju rätt att drinkar är drinkar och palmer är palmer, och känns det så där lagomt varm inne för att elementen står och brinner, då kanske man är i thailand. I så där tre sekunder i alla fall.

Tji ting.

2 Comments:

Blogger Isabelle said...

haha, alltid kul att läsa om era festliga äventyr! Själv låg man i sängen redan kl 11 och såg på en festlig rysare som jag somnade till. Hoppas du inte är allt för bakis idag. Det finns en risk jag kommer förbi å lånar den där moppen!

09:17  
Anonymous Anonym said...

Ser ut som ni hade trevligt före även om det kanske inte var någon höjdare på 1906.

Ha det bra kram Veronica!

13:32  

Skicka en kommentar

<< Home