tisdag, oktober 11, 2005

gardinstångsjävlarna är i farten på murarstreetan

Så akta er.
Så de inte kommer och hälsar på.

Blir på lite dåligt humör när saker inte går min väg. GARDINJÄVLAR säger jag bara. Eller jag, jag har inget emot själva gardinerna. Snarare de där idiotmonteringsgrejerna som jag envisades med att köpa bara för att det såg mycket snyggare ut än vanliga stänger. IKEA – ni har gjort det igen. Förpestat min tillvara till ”in absurdum”. IMORGON blir det vanliga stänger för hela slanten.


SÅ DET SÅ.

För nu ska de där himla gardinerna upp.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gardiner? Jag som trodde du var lestadian på riktigt. Är det verkligen sant att du sex år efter du flyttat in i huset tänkt sätta upp gardiner?

16:56  
Blogger saken said...

sex år! Nu verkar det som att han den här David har lite dåligt tidsuppfattning...

17:01  
Anonymous Anonym said...

Gardiner är överreklamerat. Det kräver moget övervägande innan man gör ett så stort ingrepp i sin närmiljö att man hänger upp gardiner. Så det så.

21:41  

Skicka en kommentar

<< Home