torsdag, september 14, 2006

favvisarna på första parkett

I helgen kommer dom hem. Ja, om man nu hinner vara med. Just nu får jag nöjja mig med de underbara på första perket som skrivbordsbilder på min jobb-dator.
Fredagen är vikt till att röja upp på Muris, jag har snart bott hemifrån, ja, vet inte hur länge. Men fortfarande är nästan allting kvar, det "allting" som man klarar sig utan ett tag i alla fall. Söndag är det val, i år har jag uppgraderats till ordförande för ett valdistrikt, det innebär mera jobb och mera ansvar. Alltså, mycket mera tid i vallokalen = nästan ingen tid hemma. Söndag kommer att bli en lång, lång dag.

Saknar dig Mari.

1 Comments:

Blogger Mari said...

Jag saknar dig med, hjärtat.

Kom till Umeå så har jag hur mycket tid som helst att umgås!

Kram.

16:53  

Skicka en kommentar

<< Home