måndag, augusti 28, 2006

... snart Prison

Ett av höstens stora måsten kommer om ca 1h och 10 min.
6 åringen ligger snart i sängen. Snacka om att jag längtar efter att slappa till Prisson och sen somna i den underbara sängen, med nyinköpta lakan från IKEA.

Det tar nog ett tag innan allt är som vanligt i mitt nya samboliv. Varje sväng till "Murarstreetan" för att hämta saker slutar i kaos. Här ryms inte allting lika bra, och det känns som att varje gång man organiserar någonting för rymmas, kommer nya saker fram från gömmorna. "Less is more" kommer att få en ny innebörd för mig, som annars är van att bre ut mig delux.

DAGENS LÄRDOM:
Barn kan vara underbara när de har varit borta och kommer tillbaka efter en vecka med en stor kram och tycker att allting man gjort är fint, fint och fint.
De är inte fullt lika underbara när de är trötta. Men gråt går snabt över till godnatt.

Kram /Saken