söndag, augusti 20, 2006

dags att vakna upp

Det är mycket som har hänt i sommar.

Ganska nyligen har en blivit fyra på Pitholm. Jag har rätt så officiellt flyttat in hos familjen Nyman. Även om väldigt mycket kretsar kring skolstarten och kalas och aktiviteter så är jag ju fortfarande jag och det är bara att komma och hälsa på. Numera dock på Pitholm.

Eftersom det är verlighet från måndag då skolstarten är, och jag tjuvbörjade att jobba förra veckan så har jag beslutat att återuppta bloggandet och komma igång med lite diverse.

Under veckorna som kommer börjar mitt syrum i källaren på Murargatan 15 att ta form. Där kommer det att vara verkstad. Kanske även pärl-träffar kan äga rum där. Det finns ju rätt så gott om plats.

Idag har familjen Nyman - Eriksson tre kalas att tänka på. Minstingen är redan på ett. Kl 15 är nästa och sedan är det middag hos min mamma som fyller idag.

Vi hörs här framöver.
Kramar Sannisen

1 Comments:

Blogger Mari said...

Trevligt att ha dig tillbaka på att fungera-bloggen. Hälsa mor din grattis från oss!

14:43  

Skicka en kommentar

<< Home