fredag, april 07, 2006

groggy redan kl 15:00

Det är fredag och var det inte för att jag är bombsäker att jag sitter på blaskan skulle jag kunna blunda och tro att det är ett rökit Kalles några öl senare. Har kännt mig groggy sedan lunch. Konstigt illamående ungefär som när man andas in spritångorna från såna där äckliga tushpennor.
Hoppas det går över.
Jag ska ju på bio ikväll.
Före det ska jag snacka ihop mig med underbar, handla, äta och kanske titta på pärlor som en kille i skellefteå kommer för att sälja. Tjioho.

Inte nog med det så jobbar jag imorgon, sedan är det fest, får hoppas att groggy-heten har gått över tills dess.

BRUDAR! Jojna pärl-rejset nu så gör vi en egen cirkel. Söndag träffas jag och Sara hemma hos Linda i Jävre för att mixa och trixa. Kom med vet ja!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Sanna!
Har du fått mitt mess om att Buffy har anlänt. Hon finns att beskåda på pappas blogg carlolof.blogg.se.

Hur är läget? Jag mår bra och är glad. Just nu lite nojig över vad vi ska bjuda på till middag. Orkar inte gå och handla men har inga bra ideer utifrån det vi har hemma.. Vilka hemmafruproblem..

Kram Martina

15:22  

Skicka en kommentar

<< Home