torsdag, mars 30, 2006

tjejkväll

Tror aldrig att jag varit på en tjejkväll, förutom då jag jobbar och tvingat folk att säga om de shoppat mycket. Men der räknas inte.
Blev så himmla glad när kusinen ringde och frågade om vi skulle gå ihop. Jag har nämligen tagit ledig idag (ikväll) av en anledning. Hinna vara mera med Jonas och inte däcka ihop så jag missar bussen imorgon. Har o-tvättat och o-packat och o-o-o-gjort så mycket saker. Men lite tjejkväll på stan skulle man väl hinna med. Det var läge sedan jag faktiskt kände ett sug efter att köpa någonting, i klädväg altså. Annat kan man ju köpa när som helst =) Fast ska man shoppa kläder är väl kanske tjejkvällen inte så lyckat. I alla fall om man vill prova först.


Den nya "skräpbutiken" öppnar ju sina portar idag. Kanske man kan fynda någonting där. Men gud bevare mig. Ännu ett slag av dålig smak har drabbat stan! Har ni sett skyltarna på den gammla Åhlens fasaden? Uuurk...

Tyskan: två stycken vita (billiga) i tysklands storlek, samt om du hittar någonting bra i kanske grått som inte är så dyrt, så slå till. Tack, tack, tack, du är underbar! Vi ses till påsken.

1 Comments:

Blogger Mari said...

Hmmm, jag såg också skyltarna till nya kläd-budgetstället. Tragiskt, när Åhlens precis shejpat upp sig så drabbar detta den stackars byggnaden.

18:54  

Skicka en kommentar

<< Home