söndag, februari 19, 2006

hos Majsan i sthlm

Vi är på väg till svull-brunch på Berns. Den stora frågan är om vi ska komma i tid eller inte? Ja, ni som känner Majsan vet att det alltid är den stora frågan =)
Ähe, hon har skärpt sig. Det här ska nog gå bra. Min största besvikelse är att jag inte är så värst hungrig. =)


Lite uppdatering.
Fredag: Naturhistoriska Muset, Moderna muset, gjorde djärva försök att hitta Svensk Form på därute, men tog bussen tillbaka i snö-snegget som envisades med att fara i ögonhöjd.

Lördag: Hårfixning delus av Majs + sminkning + utsmyckning = delux. Gick på stan och fikade med Verran. Kväellen startade med 30-års fest hos en komis till Majs och sedan gick vi på Undici. Självklart avslutades kvällen med burgare på Donken.

Helgens stora mission.
Att lära Majsan skriva på bloggen. Ja, jag ska göra mitt bästa. Hon tittar nu, men ikväll blir det den stora kursen.

2 Comments:

Blogger Mari said...

Låter som att du har det bra. Låter också bra att du uppfostrar Majsan i bloggosfären, Rapport från Pite håller ju på att självdö ... Kramar

15:45  
Anonymous Anonym said...

hejhej..jag är på kurs nu..

11:01  

Skicka en kommentar

<< Home