söndag, februari 05, 2006

Gubbar är idoter. Speaker-män i synnerhet

Livet är hårt.
Arg, argare och arjast. Jag gillar inte att vara arg. Blev adlelses till mig idag när några idoter (som vanligt) stod på PRESS parkeringen på Kvarnvallen under dagens möte mellan Piteå Hockey och Asplöven.
När jag sedan försöker dryfta problematiken med våran vän ”herr. Speaker” och hans ”runt-om-kringare” så fnyser han åt mig, sedan blir jag under resten av periodpausen i det närmaste trakasserad och förolämpad.
Varför har man en sådan parkering ifall det inte är meningen att jag ska använda den?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Idioter

14:24  
Anonymous Anonym said...

Med tanke på att det oftast är de själva som står på parkeringarna så förstår jag varför de inte ville hjälpa dig :p

15:53  

Skicka en kommentar

<< Home