onsdag, februari 08, 2006

den yttersta prövningen

Jag och "underbar" har beslutat oss för att ge vårt förhållande det yttersta testet. IKEA. Vi har mätt och vi har snackat, bläddrat i katalogen och mätt igen. Själv är jag ju en inbiten ”ikeare”, annat är det med Underbar, vi får se om han pallar trycket. Fredag bär det av, med en övernattning.

Det enda trista med resan är att det inte är jag som har ”kulorna”. Med andra ord har jag inga kulor över för någonting. Ska ju till Majsen sen också. Puhu. En påse värmeljus och lite bensin för mig. Kanske ett paket med fina servetter för att lyxa till det litegranna.

Vi ska bo på Lilla Hotellet, som många har sagt ska vara mysigt. Någon som tycker någonting annat?

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ha en mysig helg. Linnet

09:39  
Blogger Isabelle said...

Åh! Visst vet du att det är livsfarligt håva ur sig att man ska på Ikea? Kan sluta med punktering pg av överlastning på hemvägen.. :-)

11:37  
Blogger saken said...

jo, jag vet. Men eftersom jag inte sk handla någonting för egen del kanske det skulle vara kul att köpa någonting, även om det inte är till en själv.

12:05  

Skicka en kommentar

<< Home