söndag, november 05, 2006

"pruttbilen"

Imorgon kommer de två, ofta rätt så underbara barnen till oss. Ibland kallar jag dem för monster. Nu laddar jag upp lite genom att kolla på Mattias avbildning av min bil "pruttbilen". Har skultkänslor att den efter en hel vecka inte lyckats få någon egen plats, utan ligger på min skrivbord, nu dessutom med en liten fläck av kaffe på. Puhu.

Göra I Morgon: Ledig, handla, barnen och pärla m. pärlor (kom och var med)

Monster. Efter att ha skämtat några gånger (för mycket) om barnen, och kallat dem för monster, verkar det som att begreppet blir vedertaget, altså, när inga barn är närvarande.
Bevis 1. Efter en kväll på den lokala krogen, kom jag hem och i lite halv-fyllan och villan så viskar jag till min sambo. "- Jaha, de gillade inte fyllningen de små monstren ..."

1 Comments:

Blogger Mari said...

Sanna, varje gång jag läser små inlägg om din familj blir jag så glad. Det är så fint att du har sambo och "extrabarn" (precis lika fint som vem som helst som har sambo kanske, men när jag läser om er blir jag så himla glad i hjärtat, kanske för att du har en speciell plats i mitt hjärta).

Hör av dig när du vet helgens planer!

09:14  

Skicka en kommentar

<< Home