tisdag, oktober 31, 2006

grymmaste 6 åringen

Mattias iförd spindelmannen huva under våran shoppingtur till Ö&B. Det är så grymt att han skiter i vad alla tycker och vill gå i huva hela tiden. Att 10 åriga syrran tyckte att det var pinsamt och låtsades att hon inte viste vem han var gör det nästan ännu roligare.

Målet var bland annat att köpa en bra gräva-grotta-spade. Vad kan bli bättre än en superlätt bilspade i plast. Vi provgrävde i den 4 meter höga superhögen utanför Ö&B. Nästa vecka de kommer vi ska jag vara med och gräva för kung och fosterland.

Nu är det barnfri vecka och ikväll är går jag och underbar på BIO.

Men nu ska jag ladda för knäck i Koler, snökaos ska det tydligen vara och plogbilarna har kört vilse.

Istället för att beklaga mig på mitt sällan-skrivande låssas jag som ingenting. =)
PS. Vi har flyttat klart. Kom och hälsa på oss på Pitholmen.