tisdag, januari 10, 2006

less - att städa ensam

Är det så här enkelt när man är less?
"Individualism och nytänkande är din stil. Tyvärr ofta för sakens egen skull. Du är kreativt lagd, och ser till att skaffa ett arbete där du får utlopp för det. Men ivern gör dig missnöjd lite för ofta ändå, och kanhända slutar det medatt du använder hela din kreativitet till att komma på saker att klaga på."

Låter som ett dåligt horoskåp. Men vad tror man inte på för att kunna gå vidare med sin tristess.

Städar fortfarande. Vikter mera tvätt. Stryker mera. Röjjer. Med min fart har nog alla vid det här laget kommit på att jag inte gör någonting. Inte speciellt fort i alla fall.
Fick igår en lösning till mitt problem. Kan inte sitta och titta på när jag städar så kan jag ju i alla fall prata med folk medans jag städar = ett headsett. Problemet återstår, ingen har tid att prata med mig lika länge som det tar för mig att städa. Puhu.