söndag, november 27, 2005

Spritångest

Var länge sedan jag hade så kul ute. Majsan och jag kamperade hela kvällen och vi träffade bara trevligt folk. Det är det senare som är mindre trevligt. Ingen plånbok, ingen väska, ingen nyckel hem. Hmm… Väckte "hon där uppe" för att ta mig in. Suck och stånk.
Tack och lov att det inte var hela plånboken. Bara ett kort fack, i stort sett inga pengar. Men körkort och visakort. Är väldigt sugen på mat, ja, kanske en pizza rent av.

Men inga pengar – ingen pizza.

3 Comments:

Blogger Mari said...

Hörru, fröken omöjlig-att-få-tag-på, hur blir det med hundvaktandet imorgon? Hör av dig på min mobil.

Kram

20:07  
Blogger Maria said...

är plånkan borta igen?? det är farligt att vara pa krogen :)

07:54  
Anonymous Anonym said...

Jiho, jag trodde jag var den enda som hade problem att nå fotografen på mobilen :-)

14:34  

Skicka en kommentar

<< Home