tisdag, oktober 04, 2005

på min arbetsplats

... där är ”nästan allting” frid och fröjd.
Extra roligt är när man får såna här mail.
Hejsan!
De senaste veckorna vet jag att det pratats en hel del om min efterlängtade och succéfyllda julfas. Och nu vill jag bara låta meddela att julfas 1, alltså ljusen, är på plats. Den som vill uppleva en stunds frid och själslig ro är välkommen att närvara vid ljuständningen som sker samtliga vardagar klockan 16.30 i min myshörna på xxxx-avdelningen. Jag kan också meddela att de stora vita ljusen kommer att ersättas av röda från och med första november. Den som har tur kan också få njuta av Frank Sinatras oerhört stämningsfyllda jul-cd.

God Jul
önskar xxx
Jag sitter nu och väntar på att klockan ska bli 16:30. Kanske det kan levereras bilder från händelsen.
Annars har dagens har varit fullproppad med jobb och det känns skönt att få vara lite driven och ambitiös för en gång skull.