onsdag, september 14, 2005

tillfredställelse av uppmärksamhet är något helt klart underskattat

Det är egentligen rätt otroligt hur man kan ägna mer än tre timmar av en kväll av att titta på tv. Först Idol och sen dubbelavsnitt av Desperat Housewives.
Efter att mitt tv-sällskap som bestod av fröken T och Mari med Humlan i släptåg lämnat mig var det helt självklart att dra till hon där uppe för en konsultation. Japp, 1 ½ timme där. Vad gör jag med min tid egentligen?

I alla fall har jag tidigare varit fullt upptagen med sista touchen på mina gardinupphängningsanordningar. Fröken T satt och blogade runt, och jag monterade. Det är skönt att göra saker när man inte är själv. Även om de inte hjälper till är det så himla trevligt att slippa vara själv. Det är tråkigt att göra saker när man är själv. Tillfredställelse av uppmärksamhet är något helt klart underskattat.


Imorgon kanske det kommer gardiner.
Och doslock där de saknas =)
Jag utlover fortfarande bilder, om det blir bra.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag vet vad vi kan göra: vi lägger upp ett schema. En timme hos mig - du pratar, jag jobbar, sen en timme hos dig - jag pratar, du jobbar. Snacka om att det skulle hända grejer!

14:07  
Blogger saken said...

snacka om grejjor... vi skulle inte göra annat än att diska, städa, sortera i garderoberna, sy massor av gardiner och wohops, desperat houswives =)

14:20  

Skicka en kommentar

<< Home