onsdag, september 14, 2005

korintkakor till Lost

En gardinlängd upp… på prov.
Men jo, det ser helt rätt ut. Förutom lite strul, men det ska nog sömmerskeproffset får till. Jag, alltså. Hon där uppe är ju gardin-tyckar-proffs och hon har nästan godkänt mitt hotell-look-projekt. Imorgon kanske det färdigställs, någon gång mellan resten av filmerna. Såg Big Fish för ett tag sedan, mmm. Fyra solar.

23.15 och jag har inte sett Lost än. Vad händer med mig. Har jag tappat stinget? Ska snart krypa upp i soffan. Har inhandlat korintkakor dagen till ära. Äldsten rynkade på näsan. De är så svåra att hitta. Är det bara jag som tycker om korintkakor? Herr M.L är ju nästan lika besatt och ringde för att kolla om jag spelar in. SJÄLVKLART. Han får en skiva levererad imorgon.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja! Det är BARA du som tycker om korintkakor!!

09:40  

Skicka en kommentar

<< Home