onsdag, september 21, 2005

Lägra än att somna till Sumo?

Efter att ha läst Isas lilla inlägg om rosa moln, lagom rosa kinder och underbart "direkt ur sängen hår" blev jag nästan irriterad.

Varför är mitt liv inte ens i närheten lika fantastiskt?

Imorse när jag vaknade stod några gråa hårstrån rakt upp för att irritera mig lite extra. Jag har rätt så ostädat.
Gardinerna är inte klara och jag är fortfarande besviken över att jag inte lyckades banda ”desperat” igår.
Jag blev tvungen att ännu en kväll somna framför soffan lite missnöjd till något som jag så här i efterhand inte ens kan komma på vad det var. För några kvällar sedan somnade jag till Sumo på någon sportkanal. Puhu. Kan man sjunka lägre än så här?

Därför tog jag det djärva beslutet att boka in en tid hos frissan. Fick tid samma dag. Underbart. Dagens stora uppenbarelse. Dagens enda?

3 Comments:

Blogger Isabelle said...

hahaha.. får jag trösta dig med att 99% av mina dagar inte heller är särskilt fantastiska, utan snarare motsatsen :) Tyckte förresten att både din frilla och dina kinder var härligt rosiga sist vi sågs :-)

15:31  
Anonymous Anonym said...

Vad hände med de desperata? Var det vårt fel? (orolig)
Du var dagens uppenbarelse när du dök upp på jobbet också. Snyggt!

16:20  
Blogger saken said...

"A Series of Unfortunate Events" var nog ingens fel. Min spelare är helt inte perfekt... konstigt va =)

16:38  

Skicka en kommentar

<< Home